Veelgestelde vragen

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Bekijk onze veelgestelde vragen of stuur een mailtje naar [email protected]

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

Bestel je voor 17:00 uur? Dan wordt doorgaans jouw bestelling de volgende dag (met uitzondering van zondag) geleverd. Het kan een enkele keer gebeuren dat deze een dag later aankomt.

Wat moet ik doen als mijn adresgegevens niet kloppen?

Stuur zo snel mogelijk een mail naar [email protected] met daarin de juiste adresgegevens.

Verzenden jullie alleen binnen Nederland?

Dat klopt. Door een recente wijziging van PostNL in de tarieven voor verzending naar Belgiƫ is het helaas niet meer mogelijk om ook in Belgiƫ te leveren.

Hoe moet ik betalen?

Zodra je het product in je winkelmandje hebt gezet, kan je doorgaan naar afrekenen. Hier zie je alle stappen die doorlopen moeten worden om je betaling af te ronden.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Kan gebeuren. Je kan gewoon een nieuwe bestelling plaatsen!

Ik heb betaald, maar geen betalingsbewijs gekregen

Het kan even duren voordat je je betalingsbewijs ontvangen hebt. Heb je je bewijsje na een uur nog niet ontvangen? Stuur een mailtje naar [email protected], dan lossen we het samen op!

Ik wil mijn product retourneren, kan dat?

Natuurlijk kan dat! Als klant heb jij recht op een 14-daagse bedenktermijn. Let wel op dat de retourkosten voor de koper zijn.

Hoe stuur ik iets retour?

Stuur binnen 14 dagen nadat je hoesje is aangekomen een mailtje naar [email protected] en vermeldt welk product je wil retourneren. Wij sturen je dan verdere instructies op.

Hoelang duurt het voordat mijn geld is teruggestort?

Nadat wij je retour hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt het geld al de volgende dag op je rekening gestort!

Kom je er nog steeds niet uit? Mail ons!

Get in touch